.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درگیری شدید حزب‌الله با جبهه النصره در مرز لبنان با سوریه
از زمان آغاز پیشروی‌های گروه تروریستی داعش در سوریه و لبنان، مشخص بود کارهای این گروه تنها به دو کشور نامبرده محدود نمانده و دیگر کشور‌ها و مناطق خاورمیانه را درگیر خواهد کرد. در همین زمینه، جدید‌ترین اخبار از اقدام داعش در راستای حمله به مناطق شیعه نشین لبنان حکایت دارد که البته با مقاومت نیروهای حزب الله روبه رو شده است.

شمال نیوز: درگیری شدید حزب‌الله با داعش در مرز لبنان با سوریهاز زمان آغاز پیشروی‌های گروه تروریستی داعش در سوریه و لبنان، مشخص بود کارهای این گروه تنها به دو کشور نامبرده محدود نمانده و دیگر کشور‌ها و مناطق خاورمیانه را درگیر خواهد کرد. در همین زمینه، جدید‌ترین اخبار از اقدام داعش در راستای حمله به مناطق شیعه نشین لبنان حکایت دارد که البته با مقاومت نیروهای حزب الله روبه رو شده است.

به گزارش «تابناک»، اخبار رسیده از منابع محلی لبنانی، حاکی از آن است که تروریست‌های داعش امروز با سه هزار نیرو به منطقه «بریتال» لبنان ـ که از جمله مناطق شیعه نشین این کشور است ـ حمله کرده و درصدد تصرف این منطقه برآمده است. در پی این کار، رزمندگان حزب الله مبارزه شدیدی را با تروریست‌ها آغاز کردند و درگیری‌ها همچنان ادامه دارد.

به گفته منابع یاد شده، پیش از این و در روزهای اخیر، اخبار جسته و گریخته‌ای مبنی بر تصمیم دو گروه تروریستی داعش و جبهه النصره برای حمله به مناطق مرزی لبنان و سوریه در روز عید قربان منتشر شده بود. به همین سبب، حزب الله از طریق پهپاد‌ها و همچنین نیروهای اطلاعاتی خود، تحرکات تروریست‌ها را رصد کرده و ضمن آگاهی از قصد این گروه‌ها، خود را برای مقابله با آن‌ها آماده کرده بود؛ هنوز جزئیات دقیقی از شدت درگیری‌ها و میزان تلفات آن در دست نیست.

گفتنی است، در هفته‌های اخیر و همزمان با آماده شدن ائتلاف بین المللی ضد داعش به رهبری آمریکا برای اقدام نظامی در عراق و سوریه، گمانه‌هایی در این باره مطرح شده بود که شاید تروریست‌های داعش از دو کشور یاد شده به سمت مناطقی دیگر سرازیر شوند که بر پایه رخدادهای امروز می‌توان گفت، کشور لبنان یکی از اهداف جدید داعش به شمار می‌رود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.